|
Viikon Kuva 04/2005
|
![]() |
|
Viikon kuvassa on käpytikka Photo of the week is Great Spotted Woodpecker Finland Helsinki 23.1.2005 Canon Eos-1D Mark II + 400mm DO IS USM (f4.0), 1/500sec f4,0, 400asa Jälleen lunta! Hienoa, mutta valoa silti todella vähän. Kuvaukset jäivät myös vähiin.
Although there is snow again in Helsinki the darkness still continues.
|